مسافرت جهادی گروه جهادی رضوان

اردوی جهادی نهبندانی ها

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از اهداف بلند مدت رضوان تشکیلات سازی در منطقه هدف است؛ به این معنا که گروهی از جوانان متعهد، ولایت مدار و متعهد را تحت آموزش خود قرار دهد و علاوه بر تشکیلات سازی و ارتباط دادن این افراد با هم، با ارائه آموزش های عمیق تر فرهنگی و تخصصی آن ها را برای ایفای نقش در حوزه های فرهنگی ،اشتغال و آموزشی آماده کند.


برای نیل بدین مطلب بنا شد تا ابتدا جوانانی که طی این سال ها با آن ها در ارتباط بوده ایم را شناسایی کنیم و با ثبت نام آن ها، اقدام به برگزاری اردوی جهادی برای این افراد کنیم.این اردوی جهادی در نزدیکی محل اردوی جهادی ما خواهد بود و تعدادی از افراد ما هم در این اردو حاضر خواهند شد تا بتوانند از این طریق روحیه جهادگری و نگرش فرامنطقه ای و دغدغه مند را در این افراد ایجاد کنند. به طور کلی اهدافی که در این اردو پیگیری می شود را ذکر می کنیم:

1.      مرتبط کردن جوانان منطقه با هم

2.      ارائه آموزش های تخصصی به این افراد. برای مثال آموزش روش تدریس و مشاوره به گزینه های آموزشی یا آموزشی معارف عمیق تر دینی مذهبی به گزینه های کار فرهنگی

3.      ایجاد نگرش فرامنطقه ای در جوانان از طریق برگزاری اردو در محلی دور از محل زندگی آن ها

4.      ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در اهالی. چرا که می بینند کسانی از شهر خود آن ها برای خدمت رسانی نزد آن ها آمده اند.

  • گروه جهادی رضوان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی